torsdag 4 juni 2009

Presentation av Warro


Warro är född 99 i maj,ej stam men är en vit schäfer,pappan var tecknad schäfer å mamman var vit.
Warro är godheten själv,alltid så snäll men gillar inte äckliga valpar eller jobbiga vuxna hundar som hoppar å så om de blir fööör jobbiga he he.....
Warro har ju HDA o AD UA och vi har parat honom om å om igen med våra tikar efter det att klubben hjälpt mig att hitta del av hans stam men tyvärr så kan tydligen inte Warro bli pappa å det e ju fy skam på en sån underbart fin ,trevlig å frisk hund i övrigt.
Han blir alltid så glad när min familj kommer på besök eller när min man kommer från jobbet,då går han runt å pratar men nya eller bekanta utanför familjen som han åsså har träffat bryr han sig inte om alls,kan gå fram å nosa å kålla läget men är totalt ointresserad eller så vaktar han om matte inte sagt det är OK.
Å när matte kommer hem så är det naturligtvis riktig cermoni,å ja det e det ju på alla mina älsklingar såklart å när jag(ledaren)lämnar flocken så är det katasrof,har liksom blivit så sedan min ridolycka för det blev sådan oreda i flocken när jag var borta i 9dagar på sjukhus å då att matte försvann i 9dagar när matte hade sagt att hon kommer snart......
Warro pratar alltid åsså när vi varit å handlat,han ska titta i påsarna å stoppa ner huvudet å sedan springa runt,runt å prata om vad han ska ha hi hi.....typiskt min pappa då när jag bodde hemma i Gbg så kom min pappa å visade kassarna för hundarna å oftast hade ju han då köpt något gott till dem å det minns ju Warro såklart.....













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar