lördag 6 juni 2009

Presentation av Ramses




Ramses är född 2004 å heter Sunnantorps Babbit Balou i stammen. Jag och min man hämtade honom vid 8-9vekors ålder å redan från början vid denna åldern så blev matte hans allt å nu e det bara matte som e det viktigaste,alla hundarna tycker ju att matte e det viktigaste men Ramses knuffar allt i sin väg som bowling käglor för att komma fram till matte,tyvärr även husse he he.....men matte e han noga med att inte knuffa till den rackarn men det e ju skönt för mig å tur för honom he he...

Höll aven på att kasta sig ut genom ett fönster när matte stod nedanför,jag fick då stå kvar nedanför å säga stanna medans husse fick gå å öppna dörren.Ramses e totalt orädd å jag han skulle nog göra allt jag sa åt honom hi hi..vad det än må vara......
Ramses ääälskar valpar å tar hand om dem med största omsorg ,ja han e sååå söt med dem...

Ramses med första kullen valpar 2005 där han e far å bara 1år själv,Isis är ju som sagt från denna kull
















Ramses med sin fru Lana






Ramses Gbg







Ramses däckat med huvudet ner i trappan ,ja se Ramses å hans sov stil....






Inte kul med galler mellan matte å Gosse gossen Ramses,tillslut somnade han med näsan hängandes i gallret hi hi











Ramses med kullen 2008 som han inte var far till men lika snäll och omhändertagande för det lille gossen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar