torsdag 4 juni 2009

Presentation av Buster


Buster är inte lätt att beskriva ....
Har betytt å betyder sååå mkt för mig,givetvis gör alla mina hundar det men han e det förste å vi fann varann så speciellt,fick honom i julklapp av mamma när han var 7-8mån då en familj inte kunde ha honom kvar.
Buster är född 98 någon gång enligt info,ej stam men ska vara blandning mellan schäfer/belgisk vallhund malinois.
Buster är min första hund av denna flocken,hade en schäfer innan men fick avliva p.g.a HD fel å den hade jag bara i ca 2år.
Buster är min skydds ängel å lämnar aldrig min sida,inte ens om där kommer harar,katter,hundar o.s.v
han bryr sig inte utan vill bara sammarbeta å jobba med mig.
Buster är en tuff å oerhört stark hund med enorm kämpar vilja å skulle kämpa för mig till slutet,han vet att jag skulle göra samma för honom,våra band e så starka.




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar