onsdag 10 juni 2009

Presentation av Plutten















Plutten är min älskade lille Parson Jackrussell terrier född 2003 å på stammen heter han Plutten så så fick det bli med tanke på att han är en liten plutt jämföres mot mina andra hundar.
Plutten har en oerhört stark personlighet som terriers brukar ha,mkt klok å temperamentsfull liten kille är han.

Plutten är mkt lydig å gick alltid lös med mig även mitt i Gbg,hade honom till 2års ålder så det är jag som fostrat honom men nu när föräldrarna tagit över så är det väl lite si sådär med det,han kan b.l.a bli riktigt förbannad på dem med terrier utbrått om han blir störd eller inte får som han vill så min käre far har skämt bort honom både med förmkt mat å tramsig ledarroll,min mor lyder han ju däremot rätt bra å han vet vad som gäller när matte kommer på besök eller han kommer hit på besök den lille spjuvern.

Plutten ääääälskar min tik Lana då de var tillsammans mkt när Plutten var valp,å hon har fostrat honom men alla andra hundar kan han bli förbannad på med ett sånt där trevligt;) terrier humör........
Min pappa å mamma har honom hemma hos sig nu p.g.a att Plutten inte gillade att bli trampad på av de stora schäfrarna,de var inte försiktiga med honom de stora unghanarna när de skulle fram kan jag säga å plutten blev ilsken som en terrier villket man kan förstå så det var ju mer snällt mot Plutten att få komma till ett lungt hem där han får vara helt i centrum.
Men det var inte lätt för mig att lämna över min bäbis kan jag säga men man måste ju alltid tänka på hunden å dess behov för att må bra.
Så igentligen så har jag ju 9st hundar he he he........ hur ska det sluta hi hi hi.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar