söndag 8 november 2009

White Spirit.s Jacy (Moses) är här hos oss

Moses kom till oss igår å ägarna sov över på vandrar hem för att träffa sin älskling idag åsså:)
De är ju så ledsna över situationen:(
Hoppas att vi nu hittar ett nytt super hem till honom,men han kommer stanna här hos oss någon vecka/veckor så de som är intresserade kan komma fler gånger å träffa honom,det måste ju funka:)
Han funkar jätte fint me mina andra hundar,han är med oss jämt å vart på första långprom. idag tillsammans me alla vovvar å han trivdes fint.
Alo å Moses är ju inte stormförtjusta i varann än,de är ju två lika gamla unghanar som blitt könsmogna å allt,å Alo e lite små sur på mig för att han inte får ta å säga till Moses ett å annat den rackarn,men de får de inte så de sköter sig fint ändå,Moses har ju bara vart här ett dygn än.
Tänkte sätta in lite bilder på honom me mina andra vovvisar men det hann bli mörkt så jag får ta några imorrn,fick dock tagit några halvbra inomhus nu för en stund sedan.
Fiiiiina Moses


Fina Moses igen


Alo å Moses

Moses å några av mina voffsar

5 kommentarer:

  1. Åh, vad fin han är!
    Hade gärna tagit hit honom om vi hade haft möjlighet. :(
    Hoppas ni hittar ett bra hem till honom.
    Mvh Emma och Filip

    SvaraRadera
  2. Ja han e jättemysig så vi får se till att hitta ett sista hem nu,så han ska få det riktigt bra,det blir ju tyvärr för mkt för min del:(

    SvaraRadera
  3. Åh så fin han är^^ vita schäfrar är verkligen ur snygga med lång päls.. *avundsjuk* =D

    Får man fråga hur det kommer sig att han behöver ett nytt hem?

    SvaraRadera
  4. Han är mkt vaktig å vill skälla på vissa männsikor som han blir osäker på å matte å husse har inte riktigt klarat av att få ordning på honom i dessa situationer kan man väl säga,det blir svårt för dem när de har med honom i studior o.s.v. där de springer nytt folk ut å in o.s.v ja det finns ju mkt att skriva men orsaken i korthet är att de inte tycker det funkar och vill att han ska få det bättre:(

    SvaraRadera
  5. Ah, jo jag har ju hört att sådana "ovanor" är kluriga att jobba bort om man inte har ordentligt med tid och energi för det, synd att man låter det uppstå dock, hoppas han hittar ett bra hem senare =)

    SvaraRadera