torsdag 5 november 2009

Mina älsklingar sensommar/höst 09

Hej !
Nu ska White Spirit´s Jacy (Moses) komma till oss på Lördag för att hitta ett nytt hem.
Skulle ni veta någon som kanske skulle vara intresserad så hör gärna av er,jag kommer inkomma med bilder på honom på Söndag,han är altså en Långhårig vit schäferhane på 1år med fri-röntgade leder,HD A o AD UA.
Här är en bild var på mina älsklingar som jag har i dagsläget,bilderna är i från i sensommar/hösten nu för någon månad sedan.

Först har vi Buster blandrashane Schäfer/Malle och han är den äldsta av hundarna,köptes av mig vid 8mån ålder och han är nu 11 1/2 år. Warro min äldsta vita schäferhane på 10 1/2 år köptes av mig vid 8 veckors ålder

Jack min Alaskanmalamutehane på 8år,köptes av mig vid 5 mån. ålder


Lana vit schäfertik på 6år,köptes av mig vid 8 mån.ålder i Danmark.



Ramses vitschäferhane men har även stamtavla i skk som vit herdehund 5år,köptes av mig vid 8 veckors ålder.


Isis vit schäfertik 4år,dotter till min Ramses och min Lana som jag fick tillbaka av min mor vid 8 mån ålder


Eyota vit schäfertik 1år,dotter till min Isis,köptes tillbaka av mig vid ca 13 veckors ålder.
Och tillsist då Alo vit schäferhane 1år,son till min Isis och brorsa till min Eyota,köptes tillbaka vid 8mån ålder.









2 kommentarer:

  1. Herregud vad tiden går..Förbaskat synd att Warro aldrig kunde bli pappa...Stilig är han än, trots hans höga ålder..=)

    SvaraRadera
  2. Ja tiden rinner iväg,tråkigt med hundarna ,man vill att de ska stanna föralltid;)Warro börjar bli lite vinglig nu,har lite svårt att få med sig bakbenen men blir mkt bättre när man masserar å borstar honom Jo det är så fruktansvärt tråkigt att han aldrig kunde bli pappa,han e ju en superhund.
    Tack , jo han är sååå stilig så å min fina älskling,tur att han har fått må så bra i alla dar iallafall och kunnat vara en superhund till mig åven om man tycker att fler kunde fått en fin Warro bäbbe:)

    SvaraRadera