onsdag 25 november 2009

Besök hos Sirius(White Spirit´s Wisdom)




Jag kommer allt bli en stilig kille när jag blir stor:)

Idag var vi på besök hos Sirius ,en vappe från Lanas å Ramses nu senaste kull.
Sirius är nu ca 41/2 mån å super söt som alla vappar är
Han har busat sig lite med matte å husse så vi var där för att hjälpa lite.
Nästa gång så ska vi ta med Pappa Ramses tänkte vi:
Få se hur det går he he he,Ramses i stan,inte van alls men det ska nog gå bra,han litar ju på mig o.s.v:)
Ska inte glömma kameran,kommer bli mysiga kort med far å son hoppas jag.












3 kommentarer:

  1. Sååå fina bilderna blev =D

    Tack igen för hjälpen med Sirius, nu känns det som om det kommer bli riktigt bra, och vi ser fram emot nästa besök med pappa Ramses ^^

    SvaraRadera
  2. Jo det blev riktigt fina bilder:)så söt:)
    Ja vi tänkte att vi kommer ner om ca 1vecka,blev så kul så jag längtar till nästa besök då jag tycker det ska bli så spännande på hur Ramses reagerar i stan å på sin pojk o.s.v. vi kan väl höras av om det passar er någon dag i nästa vecka?

    SvaraRadera
  3. Vi kan alla dagar utom Tisdag och Torsdag i nästa vecka, så det går bra när det passar er =D

    SvaraRadera