onsdag 6 juni 2012

Liten kort uppdatering

Alla valparna är nu sålda,nr.2 hane blev idag hämtad av en mkt trevlig familj å vi hoppas att allt ska gå bra för dem å vår lille gosse.
Nu har vi bara lilla Lexi kvar här hos oss nu då som husse å matte hämtar om ett tag ;) men redan på fredag så ska matte hämta Lexi å hon ska få vara med dem under helgen så blir mysigt för dem alla :D
Tråkiga nyheter för mig som väntar ,väntar å vääääääntar på min hane från USA,trodde äntligen han skulle komma nu på fredag den 8 juni men tyvärr så hade uppfödaren i Kansas USA vart å lämnat en annan hund ur hennes avel till resa  samt att veterinären skulle vara borta i veckan så ev. nu då den 18 juni ska han flygas,hoppas värkligen de håller detta denna gång för jag börjar bli mkt otålig ,han skulle ju igentligen vart här för 1 månad sedan ca. :(  men kanske är det mer att göra å hålla kåll på än vad jag vet där i USA å när det ska flygas valpar ;)

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att dom inte kan få iväg din nya stjärna på planet. Förstår att du börjar misströsta!
    Kul att höra att alla valparna fått nya hem nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst e det tråkigt :( men skönt att mina vappar fått fina hem,det är ju underbart det i allafall :)

      Radera