måndag 18 juni 2012

Lexi(Whie Spirit´s Happiness) växer

Lexi (White Spirit´s Happiness) 11 veckor idag måndag den 18 juni,å på Torsdag kommer hennes matte å husse å hämtar henne så hon ska bo hemma,vi har passat henne ett tag till husse slutar jobbet men hon har fått vara med dem en hel helg redan å både matte/ husse å Lexi hade svårt att slita sig från varann men deras väntan e snart över som sagt för på Torsdag är dagen med stort D :D          Sedan så verkar det som om det änligen ska ske,min köpta hane från USA ska komma hem till oss på Torsdag samma dag som Lexi ska hem så hoppas det klaffar med tider då vi ska hämta honom i Landvetter,uppfödaren i USA å hennes veterinär var nya på att skicka till sverige så b.l.a det ska ha gjort att det har dragit ut på tiden så enormt :( det är tråkigt för han ska bli 7 månader nu å jag kunde fått honom vid 4 mån så förlorad tid med min bäbis helt klart men man får vara glad att det äntligenska hända nu då :D Sätter ut nya bilder ev.på Torsdag kväll el. fre. när han e hemma killen :D  Vet dock inte vad jag ska döpa honom till än ;) Vi har funderat å funderat här hemma ;) 
 Fina flickan Lexi har växt nu  11 veckor på detta kortet
 Lexi å Halvsyster Eyota ligger å myser medans mattemamma sitter å skriver på den tråkiga burken(datorn) ;)
 Och Lexis Morfar Ramses har totalt svimmat av bland kuddarna i soffan ;)
 Morfar Ramses igen ;)

4 kommentarer:

  1. Ser vissa likheter mellan Lexi och vår Issie!
    Ramses har ju en skön stil och ser lagom skräckinjagande ut för att få vara ifred ;-)

    Kul att din nya kille äntligen verkar vara på väg!

    SvaraRadera
  2. Ja de är allt lite lika men Issie blir nog lite högre ädlare och vitare tror jag,Lexi är lite gulare i pälsen å lite kompaktare tror jag va ? Han e för go morfar Ramses å hans sovstilar ;) Ja äntligen SKA han komma min nya,men lite osäker är man alltid om det blir av men nu ska en annan uppfödare också ha pratat lite med hon som säljer å de hade sagt att torsdag SKA det bli :D

    SvaraRadera
  3. Japps! Tror också att Lexi blir en rejälare dam :-)
    Jag får så mycket beröm för lilla Issie när hon är med mig på jobben. Alla tycker att hon är så söt och fin och snäll!
    Hon går alltid lös med mig och går inte det så ligger hon i buren i bilen. Skönt med skåpbil så att man kan ha öppet både bak och på sidan men ändå kan ha förardelen låst.

    Nu håller vi tummarna för att han kommer på torsdag :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad roligt att höra att du får så mkt beröm :D Vad duktig hon e ;) Ja jag önskar värkligen han kommer men än har jag inte fått något flight number,så ser inte så ljust ut men vi får hoppas än e det inte Torsdag ;)

      Radera