söndag 27 maj 2012

Isis och Orvars valpar 8 veckor och levernasklara

Nu så e vapparna äntligen 8 veckor i morgon,fick ju ta bilder i kväll då alla vappar inte finns här i morgon,ledsamt e sååå svårt ,de är ju mina bäbisar men jag önskar dem ju ett bra hem och jag hoppas att jag har hittat det till dem nu, dock e nr.2 fortfarande kvar,lustigt,där har folk missat en kanon kille,e så lustigt när folk e här å tittar,jag ser att det är nr.2 som är mkt kontaktsökande o.s.v men han kanske inte har vart den vackraste ,dock börjar han snygga till sig på den fronten med,jag gillar honom mkt å visst har jag fått endel hem till honom men jag har tackat nej till ett av dem och ett andra p.g.a att jag inte tar avbetalning,den gången jag gjorde det så höll jag på att bli lurad,dock fick jag krävt pengarna tillbaka men villket jobb så det gör jag aldrig om.Dock ska vi ha kvar tik nr.5 här några veckor extra p.g.a att hennes husse slutar sitt jobb då senare så då kanske 2an och 5an busar kvar här ett tag till men kanske bra för oss då våra hjärtan e sköra när de andra åker å mamma Isis är såå noga med dem fortfarande,hon ser till att jag passar tiderna för valpmatning m.m. världens bästa mamma är hon :) På morgonen i morrn ,bär det av till veterinären,stamtavlorna är klara så nu sätter jag ut deras stamtavlenamn,vi börjar som alltid med 1an,långhårig tik,White Spirit´s Open- Heart,SÅLD                                                                                         Valp nr.2 hane White Spirit´s Forever  SÅLD

 Valp nr.3 tik White Spirit´s Eternity SÅLD
 Valp nr.4 hane,svanslös,White Spirit´s The One SÅLD
 Valp nr.5 tik,långhårig White Spirit´s Happiness SÅLD
 
 Valp nr.6 hane White Spirit´s Life min förhoppningsvis blivande nya avelshane,min systerson och hans sambos blivande familjemedlem :)

Valp nr.7 hane White Spirit´s Alive SÅLD

Valp nr.8 tik,White Spirit´s Harmony SÅLD

6 kommentarer:

  1. Oj vad om växt på knappt en vecka :O

    Riktigt bra namn du hittat till alla!
    Nu ska man ju bara klura ut vad hon ska kallas till vardags ;)

    SvaraRadera
  2. Ja,det får du hitta på något käckt att ropa;)

    SvaraRadera
  3. Åååh vad dom växer!! Kan knappt vänta tills på fredag!

    SvaraRadera
  4. Nä,förstår ja,de är helt bedårande de små ;) men jag kan gärna vänta lite till,börjar bli tomt här,man saknar de andra som åkt nu :)

    SvaraRadera
  5. Open Heart aka "mofflan" sov hela vägen hem.
    Följer mig som en skugga men vågar sig på lite upptäcksfärder i huset.
    Ute är det konstigt. Nu bor hon ju inte på landet längre och tåget är nära :o
    Katten är skitsur XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att hon fått sig en ny mattemamma ,jo klart första dagen e lite nytt å konstigt e klart, he he jasså kissemisse e sur :P

      Radera