onsdag 9 september 2009

Ramses och Lanas valpar 8 veckor

valp A hane har fått namnet White Spirit´s Healing Valp B tik har fått namnet White Spirit´s White Pearl

valp C hane har fått namnet White Spirit´s Soul


valp D hane har fått namnet White Spirit´s Guardian

valp E hane har fått namnet White Spirit´s Light valp F hane har fått namnet White Spirit´s Power
valp G hane har fått namnet White Spirit´s Energy
valp H tik har fått namnet White Spirit´s Illusion
valp I hane har fått namnet White Spirit´s Magic
Valp J hane har fått namnet White Spirit´s Wisdom










Ja då var valparna 8 veckor och leverans klara,snyft hur ska jag klara det här miiina bäbbar....










Igentligen är de 8 veckor imorgon men jag kommer inte ha tid att sätta in några bilder de närmsta dagarna p.g.a valpköpare som kommer o.s.v,vi fick tagit sådana fina bilder idag när vi låg å krälade bland bäbbarna å myste för imorgon är inte alla samlade längre.










Men vi ser med glädje fram emot att de nya hemmen verkar vara super å att de får minst lika mkt kärlek där.......

8 kommentarer:

  1. Hejsan,
    Jag heter Sandra, undrade bara om ni skulle ha fler valpar och isf när nästa kull kommer? Jag är väldigt intresserad. du får gärna höra av dig till mig på mail (fråga hur mycket du bara kan och vill, jag svarar på allt=P) och/eller msn; sbrunell@hotmail.com
    Hör gärna av dig!
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vilka superfina valpar du har . Tänk att Zingo har varit så liten . Vi är stolta över att du satt in en sådan fin bild på honom och att han fått namnet White Spirit .
    Har du fått sålt alla valparna ? Har det kommit någon till Göteborg eller Kungälv ?

    Hälsningar från Eva Tommy och Zingo

    SvaraRadera
  3. Först hej Sandra!
    Vad kul att du är intresserad att köpa valp av oss.
    Detta är Lanas och Ramses sista kull tillsammans för det var Lanas sista kull då hon nu går i pension.
    Så vill du ha en valp från denna komb. så får du skynda dig då det bara är 3.el.4 hanar kvar.
    Men vi har då Lanas dotter Isis som vi planerar en kull till på men vi har inte bestämt om hon ska ha nästa år eller nästa igen.
    Isis har ju fått en kull 2008 och jag har hennes dotter och son och båda är HD/AD -fria med A och UA bara sonen har en lbp på ena fram sedan får jag snart ett resultat av en annan valp som ska bli spännande.
    Men vi ska välja en riktigt bra hane till Isis denna gång och jag har inte bestämt villken än.

    SvaraRadera
  4. Hej till Zingo med fam.
    Jo klart att vackre Zingo ska vara med han är ju så fin.
    kommer klart sätta ut fler bilder på honom här med tiden,har några när han är med Eyota från ert besök här.
    Vi har än 3-el.4 hanar kvar beroende på om jag själv ska ha mig en "ZINGO" eller ej hi hi hi.....Det har sålts många vita schäfrar i år av andra och jag är lite senare men de som är sålda har fått kanon hem men tyvärr ingen i Göteborg kungälv
    En i Falkenberg och en i taberg är väl de närmsta då de andra kommer från malmö,visingsö,påarp m.m....
    Men det kan ju komma någon då det fortfarande är några kvar som sagt

    SvaraRadera
  5. Åhhhh gud jag döööör!!! Jag tar allihopa! Livsfarligt att titta på ju! Nitis är en jobbig tonårig pain in the ass just nu, får jag byta mot en söt oförstörd liten valp?! ;)

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha ha..... jo du....
    Det hade nog inte vart så kul med en vappe om den vart i Nitis storlek de kan vara lite pain in the ass de små söta liven de med,speciellt när man har flera,bita,bita,draaaaaa i byxor m.m. när man försöker treva sig fram i valphagen hi hi hi.....
    Det är bara att stå ut denna tid av könsmognad m.m.Nitis böjar bli riktigt stor kille nu och det vill han visa hela världen antar jag he he he....

    SvaraRadera
  7. Hejsan! :) helt underbara valpar ni har! Vilka av hanarna är det som är kvar? Tack på förhand! /Sara

    SvaraRadera
  8. Hej Sara! hane D,E,F och I är kvar men jag ska förmodligen ha antingen F el.I + att vi har en som ska komma på måndag för visat intresse på valp D men han är ju kvar än...

    SvaraRadera