lördag 19 september 2009

Bara vi kvar

Ja då är det bara White Spirit´s Power och White Spirit´s Magic kvar
De har jag hållt på till sist då jag inte vetat om jag skulle ha Magic eller Power
Men nu säljer jag Power i första hand ,Power är större än Magic och jag som gillar stora hanar håller nu då till sist på den minsta av alla valparna ,White Spirit´s White Pearl kanske var i hans storlek men annars var han minst hi hi.....jag som gillar stora hanar men Magic har charmat mig+ att han har så enormt tjock päls,trodde att han skulle bli långhår,har aldrig fått en så välpälsad korthårig valp så det ska bli spännande att se hur han blir,redan stora vågor av nya pälsen på svansen.
Jag vet inte än om jag SKA behålla honom heller ,förmodligen inte men jag säljer Power först...
Ja man blir tokig på dessa små,ville haft alla..........




valp F hane= White Spirit´s Powervalp I hane = White Spirit´s Magic

1 kommentar:

  1. Helli plasken sikka sötnosar!! Åhh man blir ju alldeles sjuk ju!!
    Åhh vill haaa....=)

    Mvh Anneli

    SvaraRadera