onsdag 23 september 2009

Lanas och Ramses valpar 10 veckor

Ramses och Lanas valpar är nu 10 veckor i morgon torsdag och det är bara 2 valpar kvar,men pappa Ramses vill avskräcka folk från att köpa hans sista valpar genom att klä ut sig till en älg.....hi hi hi om det nu KAN avskräcka....Nä Ramses jag tror nog folk blir mer förälskade i valparna när de ser min urgoa pappa kille Ramses hi hi .......Ramses ställer alltid upp på mattes stållerier och är alltid lugn och stilla....ja min söta fina.....

Ramses den vita Älgen

White Spirit´s Power och White Spirit´s Magic är kvar och är nu 10 veckor.

Är ni intresserade utav någon av dem så hör av er......
White Spirit´s Power
White Spirit´s Magic

Filmning : Magic och Power

4 kommentarer:

  1. hej hej, jag hittade hit genom din annons på blocket.
    Vilka jättefina hundar du har!
    Jag har nog tänkt att utöka familjen förr eller senare så jag håller på att hitta den "perfekta" rasen för oss. ;) Den vita schäfern känns välldigt intressant, så jag har läst en del om den. men jag skulle verkligen uppskatta om du som har dessa runt dig har lust att berätta kort om rasen. Generellt, hur är dessa med barn, katter, andra hundar osv. självklart så vet jag ju att det beror mycket på den specifika hunden..
    Sen har jag en fråga till, Dina hundar är ju som jag ser det väldigt vita men sen har jag sett att vissa på andra ställen är lite creme. vad beror skillanden på??

    Jag har hundvana sen jag var barn och nu är jag matte till en jättefin blandras kille på 3 år. mestadels boxer och dalmatiner blandning. (också vit)

    jag vore jätte tacksam om du ville svara på mina frågor. :)
    Mail: r_kittelsen@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hejhej, nu när vi har haft White Spirit's Wisdom i två veckor har jag äntligen börjat få igång bloggen jag sagt han skulle bli tillägnad.
    Och som jag mins det ville du gärna se hur det går för honom, så jag länkar sidan till dig här =)

    http://sirius-blogg.blogspot.com/

    Mvh Rebecka

    SvaraRadera
  3. Om rasen kan man läsa bäst på www.vitaschaferhundklubben.se,där står det nog allt man behöver veta:)
    Generellt så är den vita schäfern så som den vanliga schäfern den bästa hunden som finns enligt mig och många fler då den är så otroligt mångsidig,funkar utmärkt med barn,katter,andra hundar o.s.v,Jag skulle nog vilja säga att det mer beror på VEM ägaren är och vad den personen vant hunden vid o.s.v men det finns ju lättare och skarpare temp.men i rätt händer så är nog de allra flesta hundar bra....vissa kräver mer jobb bara....
    Kul att du är intresserad utav vit schäfer de är ju så trevliga hundar och sååååå vackra,hör av dig om du är intresserad utav någon av min två bäbbar som e kvar ....

    SvaraRadera
  4. www.vitaschaferhundklubben.com ska det ju va...hallååååå.....

    SvaraRadera