tisdag 7 juli 2009

Röntgenresultat White Spirit´s Halona

Fina White Spirit´s Halona när hon var valp å fanns här hos oss,hon är sååå vacker.
Hon är en av de långhåriga å hon är också så otroligt fin i kroppen lilla Jessie som hon numera heter,ni kan gå in på www.tjugovita.blogspot.com å titta på när lilla Jessie var på återbesök hos oss å blev sååå glad att återse mig å mamma Lana.....
Idag fick jag reda på röntgenresultatet på lilla Jessie en av mina valpar född 2008 i min Lanas kull.

Jessie som då blev röntgad nu heter White Spirit´s Halona i stammen å bild på röntgenresultatet finns på http://www.tjugovita.blogspot.com/ där hennes syskon åsså finns.

Jag blev sååå glad över resultatet då man alltid väntar me spänning på varje som ska röntgas.

Hon blev fri röntgad med resultatet ED:0 och HD A:hö och HD B:vä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar