torsdag 30 juli 2009

Lanas och Ramses valpar 2 veckor

Nu så har de små liven blivit 2 veckor å redan är de hysteriska i rå köttfärs,de må ja säga,de får smaka lite men huvudfödan är ju såklart mamma Lanas mjölk.
jag ville testa hur tidigt de kan ta köttfärs å hur tidigt de blir hysteriska i denna råa doft å redan nu vid 2 veckor annars brukar man börja vid ca 3 veckors ålder,undrar om de redan hade tagit det vid 1,5 veckas ålder?
Ja de är allt rejäla dessa valparna.
De ser mig som deras mamma me då de ska leta efter tutte på mig me,jag är ju med å hjälper både valpar och Lana så mkt, de sorterar ut mig i från andra människor om min man t.e.x är bredvid ....
Annars händer det inte så mkt just nu ,de sover,sover å äter å kissar/bajsar men de har ju öppnat ögonen nu å kan gå lite å hålla sig uppe på alla fyra men det är vingligt å så dimper man lite hit å dit.
Tänkte sätta ut lite fler bilder på dem tillsammans med mamma Lana i morrn om jag hinner....
valp A hane

valp B tik

valp C hane

valp D hane
valp E hane
valp F hane
valp G hane

valp H tik
valp I hane


valp J hane

1 kommentar: