tisdag 24 april 2012

Isis och Orvars valpar 3 veckor

Tiden går fort ,valparna blev igår 3 veckor gamla :)  stora fina å härliga valpar är det ;)  Som vanligt hann jag inte med att sätta ut igår min högt älskade Buster gick bort i förrgår natt och jag har varit som ett vrak,trots allt får jag vara lycklig med tiden med honom,han hann precis bli 14 år,han dog i sömnen lungt och fint så det känns bra så sätt men saknaden är enorm han var mitt allt,mitt stöd genom allt i livet,alla svårigheter m.m,min stora lärare,han har lärt mig så mkt,        jag har det jobbigt nu men som tur är finns min man och mina andra älskade hundar vid min sida vidare i livet........... å när man är hos valparna så kan man såklart inte sluta le ;)




Valp 1 tik







valp 2 hane




valp 3 tik




valp 4 hane svanslös

 valp 5 tik
 valp 6 hane
 valp 7 hane
 valp 8 tik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar