söndag 4 oktober 2009

Alla valpar sålda



Nu är alla valpar sålda och hämtade så det känns sååååå oerhört TOMT och TYST nästan smärtsamt.......


Jo ja ni tror att det känns skönt och visst är det mkt jobb,otroligt mkt jobb har jag som uppfödare lagt ner men det känns faktiskt mest dystert när man går in i rummet och trädgården där valpisarna fanns,energin i rummet är liksom borta och det känns......


Hundarna undrar ju också lite men de vet,jag talar om för dem och speciellt då för Lana ,att hennes bäbisar har fått det bra ,hon behöver inte oroa sig och så somnade Lana så sött hos mig ,min duktiga fina Lana som har gjort ett sånt fint jobb med bäbisarna....
Men jag är så oerhört tacksam att alla valpisar har verkat fått kanon bra hem:)
Så TACK ni som köpt mina underbara älsklingar och ta väl hand om dem....
Mamma Lana och Pappa Ramses hälsar till sina små med var sin nytagen bild:)


Mamma Lana

Pappa Ramses

3 kommentarer:

  1. Hej på er snart e Torrez (Soul) 12v, Idag reste sej högra örat och han såg genast äldre och ståtligare ut. Han är fantastiskt duktig och redan så gott som rumsren. Vi ska börja på valpkurs Lördag 17 okt. Har lite kontakt med 2 syskon på Facebook. Wisdom och Power! Hoppas allt är bra med er och era hundar!
    Mvh Marthin/Eva och Torrez

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Vad kul,jasså örat reste sig nu hi hi hi...
    Ja Wisdom och Power har ju egna bloggar me,hoppas att ni kållat dem:)
    Vad kul med valpkurs:)
    Vi hörs!

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Planerar du fler kullar till nästa år? Jag och min kille är intresserade av att skaffa en valp av dig i så fall.
    Efter ha tittat efter valp på internet så känns din blogg och om hundarna så rätt för oss.

    Vi är båda två uppväxta med hundar och på landet, bor även i nuläget på landet i södra Halland och har stora ytor.
    Du kan väl maila mig?
    mia386@hotmail.com

    Vänliga hälsningar Mia och Johan.

    SvaraRadera