onsdag 20 maj 2009

Bröllop




År 2006 gifte jag mig med Alf som är den snällaste å mest underbara människa, vi har kommit varann så nära.


Vårt bröllop var allt vad vi önskade ,så vackert med fantastisk sång till låterna Power of love och The first time ever i saw your face.Vi åkte underbar häst å vagn från kyrkan till festen.....Klänningen e faktiskt min egen he he.....som jag tar på varje år på vår bröllopsdag när vi firar å detta året firar vi 3år som gifta.Fotografen som tog alla våra över 100 bilder är min underbara solstråle till vän Caroline som är mkt duktig med kameran,vi fick så otroligt många vackra bilder att minnas å njuta av.


Vi träffades första gången 2001 men jag blev inte kär direkt ha ha,det växte fram till något helt makalöst ååå vad jag älskar min Alf,han gör mitt liv såååå lyckligt.
Så till er alla:Tänk å känn efter ordentligt innan ni skickar iväg männen eller kvinnorna ha ha,det kan vara ditt livs kärlek som går då,tänk hur du själv beter dig,är DU rättvis nu , vad önskar du dig innerst inne och vad vill du med ditt liv?,gå inte efter något som inte finns eller efter något ytligt skal som inte kan ge dig vad du önskar utom ett utseende,vem älskar DIG mest?


Alf hette Svensson innan men tog mitt namn Lind så nu heter vi båda Lind.


Det är Alfs föräldrar hem som vi tagit över,en gård på nu ca 130ha med mkt skog.


Här bor vi nu och lever drömliv som givetvis kantas av en vardag med mkt jobb å ibland problem men störst av allt är ändå KÄRLEKEN.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar